Un mazzulu di margherite è denti di leone, cù u so abbracciu passiunatu è ligeru, lega a primavera in un bouquet.

Quandu u vigore di i fiori di gloria mattutina incontra a leggerezza di i denti di leone, è hè cumplementatu da e foglie verdi lussureggianti, crea un bouquet chì pò tene a primavera in u so abbracciu. U dente di leone "Furong" cù i so gruppi di foglie ùn dipende micca da i rigali di e stagioni. Eppuru riesce à catturà e qualità più affascinanti di a primavera: hà l'intensità ardente di u fiore Furong, è a dolcezza dolce di u dente di leone cum'è una nuvola. Assuciatu à a diffusione naturale di e so foglie, ogni volta chì alzate u sguardu, vi sentite cum'è s'è vo avessi purtatu tutta a primavera in casa vostra.
I fiori di begonia sò a forza dominante di stu bouquet di fiori, cù i so petali chì si spieganu stratu dopu stratu versu l'esternu. Fiuriscenu cum'è s'elli fussinu picculi soli, mustrendu pienamente a so vitalità, ancu a curvatura di i bordi porta una energia micca nascosta. I denti di leone sò i messageri allegri di stu bouquet, cum'è un gruppu di piccule fate chì ballanu intornu à u sole. Questu dà à tuttu u bouquet un sensu di cumbinazione dinamica, è l'aghjunta di e foglie dà à stu bouquet a fiducia di radicà in primavera, facendu chì tuttu u bouquet pare pienu ma micca affollatu.
Stu tipu di cumpagnia senza sforzu li permette di mischjà si perfettamente in diversi scenarii di vita: quandu si affitta una casa, vi accumpagna mentre vi movete trà diverse stanze, rimanendu sempre un simbulu custante di primavera; quandu si trasloca, l'imballate cù cura, è dopu avè spacchettatu l'imballu, pò subitu purtà vitalità à a nova casa.
Quandu stu mazzulu di fiori hè piazzatu quì, ùn serve più solu cum'è una decorazione ordinaria; invece, diventa una piccula finestra attraversu a quale si pò sempre sente a presenza di a primavera. Solu fighjendu stu mazzulu, si pò ricurdà u calore di u sole, u toccu dolce di a brisa è tutte e belle scene di a primavera.
ma fiori immortale rapprisenta


Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2025