Un fasciu di foglie di bambù à cinque punte è erba, u sonu di u ventu salvaticu chì sfiorava e dite

A luce di a mattina hè filtrata à traversu a tenda di gasa è hè cascata in u vasu di ceramica in l'anguluU mazzulu di foglie di bambù à cinque forche pareva esse appena vultatu da u campu nebbiosu. E vene di e foglie sò appena visibili in a luce è in l'ombra, è e punte svelte di e foglie tremanu ligeramente. Quandu e dite di e dite e toccanu delicatamente, ancu s'elle mancanu l'umidità di e foglie vere, pare cum'è s'è un ventu chì porta a fragranza di l'erba verde soffia da a natura selvaggia in u fondu di a memoria. Congelate a puesia naturale fugace in un ritmu eternu.
Pone stu fasciu d'erba di foglia di bambù à cinque punte in casa hè cum'è purtà u prufume di a natura selvaggia in a giungla di cimentu. A libreria posta in u salottu cuntrasta bè cù a ceramica simplice è i libri ingialliti rilegati à filu. L'agilità di e foglie rompe a monotonia di u spaziu è aghjusta un toccu di incantu salvaticu à u stile cinese. Piazzatu in un studiu di stile nordicu, u vasu biancu minimalista cuntrasta cù a forma naturale di l'erba di foglia di bambù à cinque macchie, creendu l'imperfezione è u spaziu viotu in l'estetica wabi-sabi. Ancu in una camera da letto muderna è simplice, uni pochi di fasci d'erba aleatorii posti in una buttiglia di vetru ponu fà sente cum'è s'elli fussinu nantu à un pratu induve a rugiada di a mattina ùn hè ancu secca quandu ci si alza è ci si pulisce a mattina.
U fasciu d'erba di foglie di bambù à cinque punte, quest'opera d'arte realistica intrecciata cù a tecnulugia è l'artigianatu, hè un prufondu omagiu à a natura è una ricerca incrollabile di una vita puetica. Ci permette di sente u ventu in i campi è di assiste à u passaghju di e quattru stagioni in un batter d'ochju senza avè da viaghjà luntanu. Quandu questu fasciu d'erba chì ùn svanisce mai fiurisce tranquillamente, conta micca solu a storia di e piante, ma ancu u desideriu eternu di a ghjente per una vita pacifica.
occupazione sempreverde veloce tranquillamente


Data di publicazione: 06 di ghjugnu di u 2025