In mezu à u trambustu di a vita, simu sempre à a ricerca di quelle belle cose chì ponu tuccà i cantoni morbidi in u fondu di i nostri cori. È un solu Lu Lian, però, hè cum'è un cunfidente silenziu, chì porta a so tenerezza unica è u so affettu prufondu, permettendu à l'amore è à u desideriu di scorrere tranquillamente in u longu fiume di u tempu.
I petali di stu Lu Lian sò squisitamente simulati. Ogni pezzu hè adornatu cù texture fini, raggruppati strettamente è ordinatamente inseme, furmendu un fiore squisitu. E foglie sò verdi smeraldo è e vene sò chjaramente visibili. Ognuna pare un'opera d'arte meticulosamente elaborata da a natura. In quellu mumentu, mi hè parsu esse culpitu da una forza invisibile è l'aghju purtatu in casa senza esitazione.
Mettu stu Lu Lian nant'à u mo scrivanu è spessu l'ammiru tranquillamente in u mo tempu liberu. A so bellezza ùn stà micca solu in a forma generale, ma ancu in quelli dettagli minuti. Sentite l'emozioni ch'ella trasmette cù u vostru core. Nant'à stu Lu Lian, mi pare di vede quelli ricordi sigillati da u tempu, quelli frammenti d'amore è di brama.
Ùn importa induve hè piazzatu, pò aghjunghje subitu una atmosfera unica à quellu spaziu. Piazzatu nantu à u tavulinu di notte in a camara, hè cum'è un guardianu gentile, chì m'accumpagna in un dolce sognu ogni notte. Quandu mi sò svegliatu a mane à bon'ora, a prima cosa chì aghju vistu hè stata u so aspettu affascinante, cum'è s'è tutta a stanchezza è i prublemi fussinu spariti in un istante.
In u studiu, cumplementa perfettamente i libri nantu à a libreria. Quandu sò immersu in u mare di libri è qualchì volta li guardu, mi pare di pudè sente una spezia di putenza serena è prufonda. Mi permette di cuncintrà mi di più nantu à u mondu di e parolle è rende ancu u mo pensamentu più agile.
Data di publicazione: 19 d'aprile di u 2025