Entra in u nidu caldu, scuntra a tenerezza di quattru rami di miglio

Appena aghju apertu a porta, u verde chì hè saltatu inavvertitamente in l'ochji, cum'è u gentile messageru mandatu da a natura, hà piantatu tranquillamente un silenziu in u mo core. Sta volta, ùn aghju micca scontru e piante verdi ordinarie, ma cù un fasciu di gradi d'imitazione pieni di quattru rami di fagioli di miglio chì s'incontranu accidentalmente, aspetta tranquillamente à a mo finestra, emanendu una spezia d'atmosfera calda indescrivibile.
À fighjà più da vicinu, stu ramu di migliu à quattru punte hè simplicemente l'integrazione perfetta di a natura è di l'arte! Ogni picculu fruttu hè delicatu cum'è s'ellu puderia lascià cascà l'acqua, è u sole hè ligeramente brillanti, ciò chì face chì a ghjente voglia di stende a manu è toccallu, è sente u sensu irreale di a realtà. È i picculi è squisiti frutti, spargugliati è punteggiati trà di elli, intrecciati d'oru è di verde, cum'è a pittura di paisaghju più dolce in autunnu.
Ciò chì mi sorprende di più hè chì u so design hè ingegnosu - quattru rami, chì ùn solu conserva l'interessu salvaticu di a natura, ma ancu l'eleganza di a decorazione di a casa. Ch'ella sia piazzata accantu à u scrivania o appesa in l'angulu di u salottu, pò migliurà istantaneamente u stile di u spaziu, affinchì tutta a casa sia piena di un stile literariu leggeru.
Ogni volta chì in piena notte, o in un ghjornu pienu di ghjente per vultà in casa, alzate u sguardu per vede sti quattru rami di miglio, u core vi farà spuntà una corrente calda. Ùn parla micca, ma in u modu u più dolce, guarisce u mo picculu mondu. Quattru rami di miglio, cum'è una piccula felicità in a vita, mi ricordanu chì in u freneticu è rumurosu, ci hè una tale tranquillità, chì aspetta chì a scopriamu, chì a apprezzemu.
Sè vo circate qualcosa chì vi darà un mumentu di tranquillità, pudete ancu purtà stu toccu dolce di verde in casa cun voi. Credimi, serà a cosa più speciale in a vostra dolce piccula casa.
migliurà cinque casa dapoi


Data di publicazione: 17 di ferraghju 2025