Abbracciate una sola ortensia è riscoprite u calore è l'amore persi in a vita.

In u flussu crescente di u tempu, simu cum'è viaghjatori in u mondu rumurosu, chì si precipitanu cù i nostri pedi, mentre chì e nostre anime sò avvolte stratu dopu stratu da l'attività è a pressione. E trivialità di a vita sò cum'è granelli fini di sabbia, chì riempienu pianu pianu i vuoti in i nostri cori. Quessi sentimenti d'amore, una volta caldi è belli, parenu sparì pianu pianu senza preavvisu, lascendu solu una scena sterile è solitaria. Una sola ortensia solitaria, cum'è un raghju di luce chì trapassa a foschia, illumina l'angulu dimenticatu in u fondu di i nostri cori, permettendoci di abbraccià di novu a vita è di ricuperà u calore è l'amore persi dapoi tantu tempu.
I petali di sta ortensia sò meticulosamente fatti di seta fina, ognunu vivu è apparentemente capace di tremulà à u minimu toccu. Brillante cù un splendore affascinante sottu à a luce di u sole, pare chì cunti una storia antica è misteriosa. In quellu mumentu, eru cumpletamente affascinatu da l'ortensia solitaria. Pareva chì avessi avutu una cunversazione cun ella à traversu u tempu è u spaziu. In questu mondu freneticu è rumurosu, era cum'è una perla pacifica, chì calmava istantaneamente a mo mente inquieta. Aghju decisu di purtalla in casa è di fà ne un locu luminosu in a mo vita.
St'ortensia sulitaria hè diventata una cumpagna stretta in a mo vita. L'aghju piazzata nantu à u davanzale di a finestra in a mo camara. Ogni mattina, quandu u primu raghju di sole a illumina da a finestra, pare ch'ella sia stata data vita, emettendu un bagliore dolce è caldu. Mi pusava tranquillamente accantu à u lettu, fighjendula è sentendu sta tranquillità è bellezza. Era cum'è s'è tutti i mo prublemi è a mo stanchezza fussinu spariti in questu mumentu.
Quandu sò vultatu in casa cù u mo corpu stancu, aghju vistu chì l'ortensia fiuria sempre tranquillamente quì, cum'è s'ella mi dessi u benvenutu. Accarezzava dolcemente i so petali, sentendu a struttura delicata, è pianu pianu a stanchezza è a sulitudine in u mo core svaniscenu.
moda indispensabile mane in particulare


Data di publicazione: 23 d'aostu 2025