Scuntrà un mazzulu di crisantemi, astri è verdure à foglia, è ascultà a dolce melodia sunata da a natura

In a vita urbana frenetica è rumurosa, ci movemu sempre in furia, cariche di varie cose triviali, è e nostre anime si riempienu pianu pianu di u caosu di u mondu mundanu. Desideremu un pezzu di terra induve e nostre anime possinu truvà rifugiu. È quandu mi hè accadutu d'incuntrà quellu mazzulu di margherite à palla, foglie in forma di stella è fasci d'erba, mi hè parsu cum'è s'e avessi intrutu in un mondu naturale pacificu è bellu, è avessi intesu a dolce melodia sunata da a natura.
I fiori tondi è carnosi di a margherita palla sò cum'è una seria di picculi fiori delicati, raggruppati inseme, chì emettenu un aroma incantevule è scherzosu. E stelle cadenti sò cum'è e stelle scintillanti in u celu notturnu, chjuche è numerose, sparse quì è culà intornu à i gigli globuli. È u mazzulu di foglie di riempimentu hè u toccu finale di stu bouquet. I mazzi di foglie ùn solu furniscenu un sfondate per u cardu globulu è a stella di Betlemme, ma facenu ancu chì tuttu u bouquet pare più carnoso è ben strutturatu.
A cumbinazione di u cardu globulare è di u fasciu d'erba fogliare hè veramente rimarchevule, cum'è s'ellu fussi un scontru urganizatu cù cura da a natura. A pienezza di u cardu globulare è a leggerezza di u fiore di luna piena si cumplementanu, creendu un sensu d'equilibriu trà durezza è dolcezza. I culori brillanti di u cardu globulare è a bianchezza pura di u fiore di luna piena s'intreccianu, cum'è un magnificu quadru di un pittore, cù culori ricchi è armoniosi.
Ponelu nantu à u tavulinu di caffè in u salottu, è subitu tuttu u salottu diventerà vibrante è vivu. I culori brillanti di a margherita palla è u bagliore sunniatore di l'ammassu stellare si mischianu cù u stile decorativu di u salottu, creendu un ambiente domesticu cunfortu è caldu. Ponelu nantu à u tavulinu di notte in a camera da letto aghjunghjerà un toccu di romanticismu à a camera da letto.
decorazioni gruppu foglie puesia


Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2025