I fiori sò stati aduprati cum'è simbuli è rigali per seculi, è ogni fiore porta u so significatu particulare. Questu hè cunnisciutu cum'è u linguaghju di i fiori, o florigrafia. Si crede chì sia natu in u Mediu Oriente è hè statu pupularizatu durante l'era vittoriana, quandu mandà missaghji per mezu di i fiori hè diventatu un modu di moda per sprime emozioni.
E rose rosse sò forse u simbulu di fiore u più cunnisciutu, chì rapprisentanu l'amore è a passione. E rose gialle, invece, significanu amicizia è felicità. I gigli bianchi sò spessu assuciati à a purezza è l'innocenza, mentre chì e margherite rapprisentanu a simplicità è l'umiltà. I garofani anu diversi significati secondu u so culore, cù quelli rosa chì simbulizeghjanu a gratitudine è l'amore.
Altri fiori populari è i so significati includenu:
- Girasoli: Adurazione è lealtà
- Orchidee: Bellezza è forza
- Peonie: Prusperità è furtuna
- Iris: Fede è sapienza
- Ortensie: Gratitudine è abbundanza
Mentre chì i significati di i fiori ponu varià ligeramente secondu a cultura è u cuntestu, generalmente seguitanu un mudellu coerente. Hè impurtante di tene à mente chì u significatu daretu à un fiore pò ancu esse influenzatu da u so culore è da u numeru di fiori dati.
In più di sprimà l'emuzione, i fiori sò spessu usati per trasmette missaghji di simpatia è cunduglianze. L'arrangiamenti funerarii includenu spessu gigli, chì simbulizeghjanu a restaurazione di l'anima dopu a morte, è crisantemi, chì rapprisentanu u ciclu di a vita è di a morte.
Ch'elli sianu rigalati o aduprati in un cuntestu specificu, i fiori anu u putere di cumunicà emozioni è sentimenti cumplessi. Capisce u linguaghju di i fiori ci pò aiutà à sprime megliu i nostri sentimenti è à cunnette ci cù l'altri à un livellu più prufondu.
Data di publicazione: 07 marzu 2023
.jpg)
