Ortensie di rosa cù foglie è fasci d'erba, creanu una stanza piena di fragranza è freschezza

Mentre u sguardu si sparghje nantu à a tavula di caffè in u salottu, quellu mazzulu di rose, ortensie è fasci d'erba attira sempre subitu l'attenzione. A passione di e rose è a dolcezza di l'ortensie s'intreccianu trà e foglie, cum'è s'elle incapsulassinu a fragranza è a freschezza di tuttu u giardinu in questu unicu mazzulu. Questu face chì ogni angulu sia pienu di u prufume di a natura, ancu s'è si stà in casa, si pò sempre sente u cunfortu cum'è s'è si fussi in un mare di fiori.
Stu mazzulu di fiori hè una ricreazione meticulosa di l'estetica naturale, cù ogni dettagliu chì trasuda artigianatu. E rose sò disposte ordinatamente in u mazzulu. Alcune sò cumpletamente fiurite, cù i so strati di petali chì s'assumiglianu à a gonna soffice di una ghjovana zitella. I bordi sò ligeramente arricciati, cù pieghe naturali, cum'è s'elli fussinu stati appena toccati da a brisa di primavera. L'ortensie sò e stelle principali di u mazzulu. I grappoli di fiori carnosi sò stretti inseme, chì s'assumiglianu à un gruppu di palle tonde è culurite. E foglie di riempimentu è l'erba servenu cum'è sfondate di u mazzulu, eppuru ghjocanu un rolu indispensabile.
Ch'ella sia in e stagioni secche è fredde di u vaghjimu è di l'invernu, o in u clima umitu è piovosu di i monsoni, pò sempre mantene u so aspettu originale, cunservendu quella fragranza è freschezza per sempre. Ancu dopu esse statu piazzatu per un bellu pezzu, ùn ci serà micca caduta di foglie nè sbiadimentu di culore. Pò ancu purtà continuamente vitalità à a stanza.
Ponelu in un simplice vasu di ceramica bianca è mettelu nantu à u mobile TV in u salottu. Si abbinerà cù e decorazioni circustanti è aghjunghjerà subitu un toccu di luminosità à u salottu, facendu sente à l'invitati l'amore di u pruprietariu per a vita. Postu nantu à u tavulinu di toilette in a camara da letto, ogni mattina quandu vi svegliate, u vostru umore diventerà eccezziunalmente allegru, cum'è s'è tuttu u ghjornu fussi pienu di vitalità.
decorazione Ogni restante u


Data di publicazione: 9 d'aostu 2025