U romanzu di a primavera hè mezu piattu in i fiori di ciliegia in fiore nantu à i rami, è a mità si trova in l'aspettative di calore di a ghjente. U fiore di ciliegia à quattru anguli cù un solu gambu rivela chì a bellezza di a primavera pò esse cunservata per un bellu pezzu. Cù a so postura à quattru anguli graziosamente sparsa, ricrea a vitalità di u fiore di ciliegia in piena fioritura. Attraversu a so struttura delicata è i so culori vivaci, diventa un picculu cunfortu chì calma tutti i prublemi di a primavera, è rende ogni angulu ordinariu infusu cù a tenerezza di i fiori di ciliegia.
Cù una attitudine di pruvà, l'aghju purtatu in casa. Aghju trovu apposta un picculu vasu smaltatu turchinu chjaru. Ùn ci era bisognu di taglià i rami apposta. Aghju inseritu delicatamente stu fiore di ciliegia à quattru dite di bellezza in u vasu è l'aghju messu nantu à u mobile bassu vicinu à a finestra in u salottu. A mane dopu, a luce di u sole tantu attesa hà brillatu à traversu a finestra di garza è hè cascata nantu à i petali. I fiori di ciliegia bianchi rosati eranu bagnati da un stratu di alone di luce dolce. E quattru forchette si sò sparse naturalmente, cum'è s'elle si stendessinu da u paisaghju primaverile fora di a finestra, dissipendu subitu a tristezza purtata da i ghjorni di pioggia cuntinui.
In quellu mumentu, aghju capitu chì a cusì detta guarigione era qualchì volta solu un toccu di culore in u locu ghjustu, un fiore vivu è elegante. Ùn ci hè bisognu d'innaffià o di fertilizà, nè ci hè bisognu di preoccupassi di a luce o di a ventilazione. Ancu s'ellu hè piazzatu nantu à u bancone di u bagnu umitu, ùn ci serà micca prublema di muffa nantu à i petali o di putrefazione di i rami. Sta bellezza durevule hè precisamente u so putere curativu u più toccante. Vulete ancu chì a bellezza di a primavera duri per un bellu pezzu. A guarigione è a bellezza di a primavera sò sempre state intornu à noi.

Data di publicazione: 15 di nuvembre di u 2025