Quandu a brisa di primavera soffia dolcemente nantu à i rami è tuttu si riprende, hè un bonu mumentu per noi d'aghjunghje un toccu di verde à a nostra vita è di purtà una dolcezza. Oghje, vogliu presentà vi, hè ciò chì pò illuminà subitu a casa, affinchì a vita sia piena di dolcezza elfa - trè picculi rami corti di mela. Ùn hè micca solu un pote di piante, ma ancu un umore, una mostra di attitudine à a vita.
È a piccula mela, rossa è attrattiva, lascia chì a ghjente ùn pò fà à menu di vulè ghjunghje è toccà, sente u rigalu di a natura. Ùn hà bisognu di sole, acqua, ma pò esse sempreverde, mantenendu sempre a freschezza è a bellezza uriginale.
Mettitelu in casa, ch'ellu sia nantu à a tavula di caffè in u salottu, o nantu à u davanzale di a finestra in a camara, pò migliurà subitu u stile di u spaziu, affinchì ogni angulu di a casa sia pienu di dolce fiatu. Ogni volta chì l'ochji toccanu i frutti verdi è rossi, l'umore pare diventà rilassatu è felice, cum'è s'è tutti i prublemi fussinu risolti da questu bè.
Micca solu decorazione, ma ancu una mostra di attitudine à a vita. Ci dice chì ancu in mezu à u trambustu, duvemu amparà à piantà, apprezzà a bellezza intornu à noi è apprezzà ogni mumentu chì passemu cù a nostra famiglia è l'amichi.
Ùn si appassirà micca per via di u cambiamentu di e stagioni, ùn si appassirà micca per via di a negligenza, cum'è un rigalu eternu, chì accumpagna in silenziu u vostru fiancu, assistendu à ogni mumentu impurtante di a vita.
Portate in casa trè picculi rametti di mela è fateli un dolce messageru in a vostra vita. Ch'ella sia una festa o un ghjornu ordinariu, pò esse un mezzu per sparte a felicità cù a vostra famiglia è l'amichi.

Data di publicazione: 11 di ferraghju 2025