U Bouquet di Tè Dahlia, chjamatu cusì per via di i fiori, scontra u regnu pueticu di a vita.

In a vita muderna frenetica, ci sentimu spessu cum'è una macchina chì hè stata caricata, chì funziona constantemente in mezu à l'affollamentu è u rumore. E nostre anime si riempienu pianu pianu di stanchezza è trivialità, è perdemu pianu pianu a percezione di quelli elementi puetichi suttili è belli di a vita. Tuttavia, quandu un mazzulu di dalie appare tranquillamente davanti à noi, hè cum'è s'è un raghju di luce fussi entratu in e crepe di a vita, permettenduci di scuntrà quellu regnu pueticu persu dapoi tantu tempu attraversu u nome di u fiore.
Era cum'è una fata chì esce da un giardinu di sognu, catturendu subitu a mo attenzione. I fiori grandi è carnosi di e dalie, cù i so petali stratificati cum'è opere d'arte meticulosamente elaborate, si sparghjenu da u centru, cum'è s'elli prisentanu u so orgogliu è a so bellezza à u mondu. È e rose di tè, cum'è e gentili cumpagne di e dalie, anu fiori chjuchi è delicati ma mantenenu una certa delicatezza. Ci hè una sensazione estetica naturale è liscia, cum'è s'è i fiori si movenu dolcemente in a brezza, mustrendu una vitalità vivace è vibrante.
Di notte, a luce dolce brilla nantu à u bouquet, creendu una atmosfera calda è romantica. Stendu in lettu, fighjendu e belle dalie è peonie, possu sente un sensu di tranquillità è cunfortu, chì permette à u mo corpu è à a mo mente stanchi di rilassassi è esse alleviati. Ùn hè micca solu una decorazione; hè più cum'è una chjave chì apre un viaghju pueticu di a mo anima. Ogni volta chì a vecu, mi venenu in mente diverse belle scene.
Apprezzemu l'esperienza puetica purtata da questu mazzulu di dalie è peonie artificiali, è trattemu ogni piccula benedizione di a vita cun un core gratu. In i ghjorni à vene, ùn importa quantu sia occupata è stanca a vita, ùn vi scurdate di lascià un spaziu di puesia per voi stessi, permettendu à a vostra anima di vulà liberamente in questu spaziu.
svanisce hà apertura vitalità


Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2025