U bouquet di lillà à cinque petali, cù a so dolce è puetica fragranza piattata in i petali

A bellezza di a primavera hè spessu piattata in quelli mumenti delicati pieni di fragranze dolciI fiori di ciliegia in fiore nantu à i rami, quandu u ventu soffia, sparghjenu una dolce fragranza, cum'è u surrisu debule di una ghjovana zitella quandu si stringe e labbre, dolce è affascinante. U bouquet di fiori di ciliegia à cinque rami cattura precisamente a dolce essenza puetica di sta primavera è a fissa permanentemente. Incorporendu a grazia è l'eleganza uniche di i fiori di ciliegia in i picculi spazii di a casa, ogni angulu di a vita quotidiana hè pienu di u charme pueticu è dolce.
L'artigianatu squisitu hà ricreatu perfettamente a grazia è a delicatezza di u fiore surridente. I dettagli di i stami è di i pistilli sò stati ancu meticulosamente elaborati. I picculi stami è pistilli sò spargugliati in modu disordinatu, rapprisentendu accuratamente e diverse posture di u fiore surridente quandu hè vicinu à fiurisce è quandu hè parzialmente apertu. Da luntanu, hè guasi impussibile di dì s'ellu hè una versione vera o falsa di u bouquet di fiori surridente. Pare avè purtatu direttamente i rami di fiori surridenti in primavera in casa.
Ch'ellu sia piazzatu in un simplice vasu di ceramica o accumpagnatu da un cestinu di fiori in vimini è piazzatu à l'angulu di a tavula, a forma à cinque punte pò assicurà chì u bouquet occupi a pusizione visuale ideale in u spaziu. Ùn diventa nè troppu ostentativu nè pare magre. Hè cum'è una pittura à inchiostru ben proporzionata, cù un spaziu viotu perfettu, chì trasuda una eleganza infinita in a simplicità.
A bellezza di u fiore surridente stà in a tenerezza piattata in i so petali. In u spaziu cunfinatu di una casa, fiurisce cù u so propiu incantu pueticu. Pone un tale mazzulu di fiori surridenti hè cum'è afferrà u dolce calore di a primavera, avvolgendu ancu e trivialità mundane cù sta dolce è puetica atmosfera.
Un C D F


Data di publicazione: 01 dicembre 2025