Stu gambu artificiale digranu, ancu s'ellu hè solu un artefattu, hè una ripruduzzione guasi perfetta di l'incantu di a natura. I rami à trè punte, cum'è a precipitazione di l'anni, condensanu a gioia di a racolta è i graneddi di a speranza. Ogni granu di granu hè pienu è lucente, cum'è s'ellu fussi un rigalu di a Mamma Terra, è a ghjente ùn pò fà à menu di vulè tuccallu dolcemente è sente a temperatura di a natura.
U so culore ùn hè micca forte, ma hà una bellezza tranquilla. U giallu doratu chjaru, à u sole, pare particularmente caldu, cum'è s'ellu u sole fussi sbriciolatu dolcemente, spruzzatu nantu à stu ramu di granu. Quandu a brisa soffia, oscilla dolcemente, cum'è in un sussurru, cuntendu a storia di a crescita è di a racolta.
Hè una simulazione cusì simplice di un solu ramu di granu, ma m'hà purtatu una fantasticheria è un cumbugliu senza fine. Ùn hè micca solu una spezia di decorazione, ma ancu una spezia di sustenimentu spirituale. Ogni volta chì sò stancu, pò sempre purtà mi pace è cunfortu, lasciami truvà un pezzu di a so propria terra pura in questu mondu rumurosu.
Ùn hà bisognu di parolle fiurite per abbelliscelu, nè hà bisognu di forme cumplicate per sprimelu. Basta un solu ramu di granu per fà ci sente u calore è a bellezza da u fondu di u nostru core. Forse questu hè u putere di a simplicità. Simplice, hè un ritornu à a bellezza, hè un ritornu à a vera attitudine. In u mondu cumplicatu, avemu bisognu di una tale simplicità, per lavà a polvera di l'anima, per truvà l'uriginale puru è bellu.
Parechje volte, cerchemu sempre quelle cose belle è cumplesse, ma ignuremu l'esistenza simplice è bella intornu à noi. In fatti, a vera felicità hè spessu piattata in queste cose apparentemente ordinarie. Finu à quandu mettimu u nostru core à sente, à sperimentà, pudemu truvà a bellezza infinita in a vita.

Data di publicazione: 02-04-2024