A vita hè cum'è un vechju discu cù un buttone di loop premutuU trambustu da nove à cinque, u fast food monotonu è u crepuscolu micca spartutu - ste rutine quotidiane frammentate ricustruiscenu l'imagine ordinaria di a vita di a maiò parte di a ghjente. In quelli ghjorni pieni d'ansietà è di stanchezza, aghju sempre sentitu chì mancava un puntu luminosu in a mo vita, è u mo core era pienu di u rimorsu di u spaziu trà u mo desideriu di una vita ideale è a realità. Ùn hè statu chè quandu aghju scontru quellu unicu girasole à trè teste, chì fiuria in una postura unica, chì aghju lisciatu tranquillamente e rughe in u mo core è aghju riscopertu a luce in a mo vita ordinaria.
Pigliatelu in casa è mettitelu in a buttiglia di ceramica bianca accantu à u lettu. Subitu, tutta a stanza hè illuminata. U primu raghju di sole di a mattina brillava per a finestra è cascava nantu à i petali. I trè capituli di fiori parevanu trè picculi SOLI, rifrangendu una luce calda è abbagliante. In quellu mumentu, aghju capitu di colpu chì i ghjorni ordinari pudianu ancu avè un principiu cusì brillanti. Mi lagnava sempre chì a vita era troppu monotona, ripetendu a listessa rutina ogni ghjornu, ma aghju trascuratu chì finu à quandu scupria cù u mo core, ci saria sempre una bellezza inaspettata chì aspettava. Stu girasole hè cum'è un inviatu mandatu da a vita, aduprendu a so unicità per ricurdami chì ùn ci hè bisognu di esse ossessionatu da a puesia di a distanza; e piccule gioie davanti à i nostri ochji sò ancu degne d'esse apprezziate.
Cù a so breve ma brillante fioritura, hà iniettatu una nova vitalità in a mo vita. Mi face capisce chì a puesia di a vita ùn si trova micca in i lochi luntani è irraggiungibili, ma in ogni mumentu davanti à i nostri ochji. In qualchì angulu di a vita, ci serà sempre una bellezza inaspettata chì guarisce quelli picculi rimpianti è illumina u percorsu da seguità.

Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2025